سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرچه بود تمام میشود / هر چه هست شروع میشود


یارب

قبل‌نوشت: سلام به همه دوستانی که لطف دارند و هنوز هم به این وبلاگ سوت و کور سر میزنند! به یاری خدا سال آینده اینجا باز رونق میگیرد و با قالب نو و حرفهای مثلا نو! به روز میشود.

امروز آخرین روز از سال 89 است. آخرین لقمه‌های یک غذای خوشمزه که سعی میکنیم آرامتر بجویم، شاید دیرتر تمام شود! گفتم خوشمزه چون نعمت الهی است همه این ثانیه‌ها. گرچه همراه با امتحان و فراز و فرود؛ و اینروزهای آخر هم که با خون و رگبار و گلوله و دلهای داغ‌دار و جنگ و سیل و سونامی.
زمینی که امشب می‌خواهد در نقطه اعتدال بهاری خویش سال کهنه را به نو تحویل بدهد، ملتهب‌تر از همیشه است. سینه‌ای زخمی دارد ودلی پر درد.
پیش‌تر برای نوروز 83؛ وقتی که بم لرزیده بود بعد از حمله نظامی آمریکا به عراق به بهانه بیرون راندن دیوی که جایش را به شیطان می‌داد؛ نوشته بودم: "شاید بم رگ غیرت زمین است!"
امروز هم شاید بتوان نوشت آتشفشانهای اقیانوس آرام چرا اینچنین ناآرامی می‌کنند!

رگ غیرت ما هم که فعلا مشغول خرید و فروش و بریز و بپاش نوروزی است و از فردا هم به فریضه مهم صله رحم خواهد پرداخت!
به هرحال هرچه بود تمام میشود و هر چه هست شروع می‌شود.. انشاالله که روسفید و سربلند خواهیم شد! دعا کنیم برای هم که بهترین احوال روزیمان باشد.

 اضافه‌نوشت: از بحرین خبرهای خوبی نمیرسد. از لیبی هم از یمن هم از... . اما برادران و خواهرانمان با خونشان پای مقاومتشان ایستاده‌اند. ویران کردن میدان لولو به دست ظالمان جاهل آل سعود و خلیفه اوج اقرار به ناتوانیشان بود. دستشان به اصل مقاومت نمیرسید، سمبلش را درهم‌شکستند!

 
برای دریافت سایز بزرگتر این پوستر ایمیل بزنید. در ضمن اگر به عربی تسلط دارید و شعار بهتری میتونید بنوسید لطفا بگید.


   5:1 عصر ; یکشنبه 89/12/29
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

لینکستان


 RSS